loading...
یک لبخند
دایی بازدید : 37 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

 

صدا …

 

دوربين …

 

حرکت …

 

باز هم برايم نقش بازي کن !

.

.

.

 

 

گـــ ــاهــــي

 

دلم بــراي زمـــ ـاني

 

کــه نميشناختمت تنـــگ مي شود

 

 

.

.

.

 

 

فاجعه يعني

 

 

آنقدر در تـــــــو غرق شده ام

 

 

که از تلاقي نگاهم با ديگري

 

 

احساس

 

 

خيانت مي کنم!

 

 

عشق يعني همين!!!

 

.

.

.

 

ﻣﺎ ﺁﺩﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﯿﺸﯿﻢ

ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺎ ﻋﺸﻘﻤﻮﻥ ﻟﺬﺕ ﺑﺒﺮﯾﻢ ,

ﺗﺮﺱ ﺍﺯ ﻧﺒﻮﺩﻧﺶ ﺩﺍﻏﻮﻧﻤﻮﻥ ﻣﯿﮑﻨﻪ ..!

ﺷﮑﺎﮐﻤﻮﻥ ﻣﯿﮑﻨﻪ ؛

ﺑﺪ ﺩﻝ ﻣﯿﺸﯿﻢ

ﺑﺪ ﺧُﻠﻘﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ

ﺩﻋﻮﺍ ﻣﯿﺸﻪ ؛

ﺑﯽ ﺍﺣﺘﺮﺍﻣﯽ ﻣﯿﺸﻪ

ﻗﻬﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ ﻭ ﺳﺮﺩ ﻭ ﺳﺮﺩﺗﺮ ﻣﯿﺸﯿﻢ …

ﺍﯾﻨﺎ ﻫﻤﺶ ﺑﺨﺎﻃﺮِ ﺗﺮﺱِ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻧﻪ ﻫﺎﺍﺍ…

.

.

.

 

ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﺯﻥ ﺑﻬﺖ ﮔﯿﺮ ﻣﯿﺪﻩ …

ﺍﺯﺕ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ …

ﺣﺴﻮﺩﯾﺶ ﮐﻼﻓﺖ ﮐﺮﺩﻩ …

ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺑﺎﺵ !!

ﭼﻮﻥ ﻋﺎﺷﻘﺘﻪ …

ﺩﺍﺭﻩ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﺍﺷﺘﻨﺖ ﻣﯽ ﺟﻨﮕﻪ …

ﺍﻣﺎ ﻭﺍﯼ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ …

ﺳﺎﮐﺖ ﺷﻪ …

ﺍﻭﺝ ﮔﯿﺮﺩﺍﺩﻧﺶ ﺑﺸﻪ ﯾﻪ ﮐﻠﻤﻪ :

ﻫﺮ ﺟﻮﺭ ﺭﺍﺣﺘﯽ …

ﯾﻌﻨﯽ ﺩﻝ ﮐﻨﺪﻩ …

ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺣﺴﺎﺱِ ﺧﻄﺮ …

.

.

.

 

مینویسم عشق

بخوان قلب

می نویسم عشق

بخوان نفس

می نویسم عشق

بخوان روح

می نویسم تو

بخوان من

می نویسم ما

بخوان عشق

.

.

.

 

عزیـز کرده ی ِ شعرهایــم

خواستـم بگویـم ” بی تو  …”

نفس ِ شعر  بنـــد آمد !

من که دیگــر

جـای ِ خود دارم …

.

.

.

 

- وقتی آغوشت را به روی آرزوهایم باز می کنی

آنقدر مجذوب گرمای وجودت می شوم

که جز آرامش آغوشت

تمام آرزوهای خواستنی دیگر را از یاد می برم…

 

.

.

.

 

2- شعر را دوست دارم

که می‌تواند زمان را نگه دارد

و تو را کنار من

بی‌آنکه پیرت کنم

و سنگینی کنم بر شانه‌ات

گاهی

به من فکر کن

مثل دستی ناشناس

در بریده ای از عکسی قدیمی

.

.

.

 

3- چه حس قشنگیه وقتی میشی مَحرمِ دل یکی ..

یکی که بهش اعتماد داری ..

بهت اعتماد داره ..

از دلتنگی هاش برات میگه ..

از دلتنگی هات براش میگی ..

آروم میشه ..

آروم میشی ..

حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه ..

این حس مثل قطره های باران پاکه ..

.

.

.

 

4- مثل عکاســی ماهر نگاهت میکنم…

از نزدیک ترین زاویه ممکن،

و سرت را دقیقا” رو به رویم نگه می دارم

خورشید را روی صورتت پخش می کنــم

و در ذهنم

از امروز تو عکس می گیرم،

برای روزهایی که نیستی…!

.

.

.

 

5- آغـــ ـوش گــَ ـرمــَم بـ ـآش…

بگــ ـذآر فــَرآمـــ ـوش کــُ ـنــَم لــَحــظـہ هــآیی رآ کــ ـہ

دَر سـَ ـرمــآی بـــیــکــَ ـســــــــــی لَرزیـــ ــدَم…

 

.

.

.

 

زمین به آسمان بیاید

آسمان به زمین

حواسم نه پرت شیطنت های ستاره ها می شود

نه دلربایی گنجشگکان باغ

محو چشم های توام هنوز . . .

.

.

.

 

تمام سربازانم سفید پوشیده‌اند و منتظر حرکت تو هستند ،

گام بردار در صفحه شطرنجی دلم ؛

میتوانم تمامش کنم با یک حرکت ،

حیف اما شاه این بازی از چشمان سیاه تو فرمان می‌پذیرد

نه از انگشتان بی رمق من  . . .

.

.

.

 

من قصه با تو بودن را تا ابد اینگونه آغاز میکنم ، یکی بود …

هنوزم هست !

ممنونم که نگاه هاتون رو به ما هدیه دادین
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 2,085