loading...
یک لبخند
دایی بازدید : 41 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

هیچکس همراهم نیست…

تنهای دنیا

 

.

.

.

 

ساده دوستم داشته باش،خودرا درگیرپیچ وخم زندگی نکن!من تورا همین جور ساده دوست میدارم!

 

.

.

.

 

دلم گرفته ازاینکه هستی اما… ندارمت!

 

.

.

.

 

هرکس به سهم خوداز دنیاچیزی برمیداره!.. من ازدنیا دست برداشتم!..

 

.

.

.

 

بروخوش باش!اصلافکرمن نباش!..

بزاریادت بره،قولتو،قرارتو،عشقتو! برو ازتوکه هیچ،ازخودم هم گذشتم!

 

.

.

.

 

کاش امسال تورابه من عیدی میدادند!

 

.

.

.

 

دلگیرم ازتمام روزهایی که دوستش داشتم،برای تمام روزهایی که خیال میکردم دوستم داری!

 

.

.

.

 

توکه تنهآنمیمونی،منه تنهآرو دعآکن!

خآطرآتمونگه دآر،امآدستآمو رهآکن!

 

.

.

.

 

گاهی عمیقادوست دارم ماهی باشم!!!

ماهی حافظش۷ثانیه س!

بی هیچ….خاطره ای!..

 

.

.

.

 

لعنتی نمیشود دوستت نداشت..لجم هم که بگیرد ازدستت نهایتش این است که دفترچه خاطراتم پرازفحشهای عاشقانه میشود!..

 

.

.

.

 

مرابه تختم ببندید..وسیگاری برایم روشن کنیدوتنهایم بگذارید!هرچقدر هم ناله کردم وفریادزدم به سراغم نیایید..من دارم “او” راترک میکنم!

 

.

.

.

۰

اگه میگفتی میخوامت دلم دیگه غصه نداشت/شب چشام خوابش میبردنیازی به قصه نداشت/اگه میگفتی میخوامت توو دنیاچیزی کم نبود/رو خاطرات خوبمون هاشور زرد غم نبود/..

 

.

.

.

 

این روزهابرد باکسی ست که بی رحم باشد،از دلت که مایه بگذاری سوخته ای!

 

.

.

.

 

دیگرتقدیررابرای نیامدنت بهانه نکن!مردباش،وبگو:نخواستی… ونیامدی!..

 

.

.

.

 

تـو نیستـی

امــاخاطرت کهــ باهامه حـــس مـی کنـم

دلخــوشی هــ ـایـم را

بغـــل گــرفــته ام …

 

.

.

.

 

میخواهی بدانی چه میکشم؟فقط یکبار سیگار را ازآن طرف که میسوزدبکش!..

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 2,091