loading...
یک لبخند
دایی بازدید : 28 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

-----------------------www.1LABKHAND.rozblog.com------------------------>>

 

 

ما یه بار گازمون قطع بود

مجبور شدیم سماور رو عصبانی کنیم که جوش بیاره، بعد چایی خوردیم!

 

-----------------------www.1LABKHAND.rozblog.com------------------------>>

 

فانتزی من اینه که یه روز صبح ساعت هفت یکی بهم زنگ بزنه بر ندارم گوشی رو بعد بیام تلویزیون رو روشن کنم ببینم داره قرعه کشی میلیاردی رو نشون میده بعد مجریه میگه برنده جایزه میلیاردی گوشی رو برنمیداره یه بار دیگه قرعه کشی میکنیم

تو فانتزیامون هم شانس نداریم

 

-----------------------www.1LABKHAND.rozblog.com------------------------>>

 

یه بز هم دورو برمون نیست بهش ثابت کنیم چه علف شیرینی هستیم!

 

-----------------------www.1LABKHAND.rozblog.com------------------------>>

 

من اگه دو دقیقه به پایان عُمرم مونده باشه، یه سر میرم تو خونه ی این همسایه بغلیمون

ببینم تو این چند سال با دریل رو دیوار داشته چیکار میکرده!

 

-----------------------www.1LABKHAND.rozblog.com------------------------>>

 

دوستان واقعی پشت سر هم غیبت نمیکنن

بلکه باهم پشت سر دیگران غیبت میکنند!

 

-----------------------www.1LABKHAND.rozblog.com------------------------>>

 

آره من اونم که گفتم واسه چشم تو دیوونم، آره من قولی بهت دادم که تا تهش بمونم، تو ولی این روزا سرد شده نگاهت، راهزنا زدن به راهت. اما من چی؟ من فقط یه کم شکستم، خوب نگام بکن، می بینی؟ من هنوز همون دیوونم

 

.

-----------------------www.1LABKHAND.rozblog.com------------------------>>

 

کهنه فروش تو کوچمون داد میزد کهنه می خریم، وسایل شکسته و پاره و پوره می خریم، بی اختیار فریاد زدم قلب شکستم می خری؟ گفت که اگه ارزشی داشت، کسی اونو نمی شکست.

 

-----------------------www.1LABKHAND.rozblog.com------------------------>>

 

آغاز سفر عشق این است: "کنار گذاشتن من و هیچ شدن". از این هیچ است که همه چیز زاده می شود.

 

-----------------------www.1LABKHAND.rozblog.com------------------------>>

 

من شعر سکوتم را در گوش تو خواهم خواند، شب های بلندم را با یاد تو خواهم ماند، من ریشه ی عشقم را در قلب تو خواهم کاشت، آن صحبت اول را در خاطره خواهم داشت.

 

-----------------------www.1LABKHAND.rozblog.com------------------------>>

 

در این دنیا که حتی ابر ، نمی گرید به حال ما، همه از من گریزانند، تو هم بگذر از این تنها.

 

-----------------------www.1LABKHAND.rozblog.com------------------------>>

 

خیلی ها نفرین می کنن، تلافی می کنن.. اما نه.. نفرین من: الهی اونی که دوسش داری تنهات نذاره. تلافی من: میرم تا به اون برسی، سر راهت نباشم.. راستی، قدر من دوستت داره؟!

 

-----------------------www.1LABKHAND.rozblog.com------------------------>>

 

عشق هیچ مرگی نمی شناسد، عشق بر مرگ غلبه می کند. عشق مرزهای زمان را فتح می کند.

 

-----------------------www.1LABKHAND.rozblog.com------------------------>>

 

هر آنچه طی سالیان ساخته ای ممکن است فردی در یک لحظه ویران کند، باری تو همواره در حال ساختن باش. اگر این گونه کنی به زودی قصری از عشق بنا می کنی که احدی توان ویران کردن آن را ندارد.

 

-----------------------www.1LABKHAND.rozblog.com------------------------>>

 

وقتی قرار شد من بیقرار تو باشم، ناگهان تو تنها قرار زندگی ام شدی!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 2,090